Ce facem?

Remote Marketing and Software

București, Sector 1, Aleea Privighetorilor 80, etaj 4

De ce noi?

Te înțelegem

Înțelegem nevoile afacerii tale și ale clienților tăi.

Câștigi cotă de piață

Atragem mai mulți clienți profitabili pentru afacerea ta, profitând de fiecare oportunitate.

Zero reclamații

Nicio reclamație în 9 ani de activitate. Ne apreciem clienții și îi tratăm cu respect.

Libertatea de a alege

Poți alege dintr-o gamă completă de servicii cu un raport calitate/preț de nota 10.

Portofoliu complex

De la start-up-uri până la cele mai mari corporații din lume.

+14 ani experiență

Avem experiență de peste 14 ani în marketing și software.

Profitabilitate dovedită

Generăm tranzacții profitabile și urmărim succesul proiectului tău.

Economisești bani

Suntem eficienți și implementăm doar acțiuni rentabile pentru tine.

Disponibilitate

Motivați de succes, suntem aici pentru tine.

Dificultățile Pieței: Ce trebuie să faci când Oferta depășește Cererea

Bianca Paraschiv
Vezi toate articolele

Într-o lume ideală, fiecare produs sau serviciu lansat pe piață ar fi primit cu brațele deschise, iar companiile s-ar bucura de succes instantaneu. Din păcate, realitatea afacerilor este mult mai complexă. Există momente când oferta depășește cu mult cererea, iar aceasta devine o provocare cu care se confruntă multe afaceri.

Dacă ai constatat că cererea pentru ceea ce oferi este mai mică decât oferta și nu există factori clari de diferențiere, este esențial să reevaluezi afacerea ta din mai multe perspective.

 

1. Autoevaluare și realism

 

Primul pas este să accepți realitatea. Dacă produsele sau serviciile tale nu sunt diferite sau mai bune decât ale concurenței, atunci este necesar să îți evaluezi afacerea cu un ochi critic. O companie de marketing cu experiență te poate ghida în acest proces, oferindu-ți o perspectivă obiectivă asupra punctelor tale forte și slabe.

 

2. Identificarea problemei

 

De multe ori, problema nu este produsul sau serviciul în sine, ci modul în care este prezentat pe piață. Dacă nu există un avantaj competitiv clar la nivel de preț, produs sau experiență, este timpul să te gândești la o nouă strategie. Fie că este vorba despre rebranding, redefinirea produsului sau reinventarea experienței oferite clienților, există întotdeauna soluții.

 

3. Alege-ți cu grijă partenerii

 

Deși poate fi tentant să colaborezi cu o agenție care promite vânzări rapide, este esențial să te alături unui partener care înțelege realitățile și provocările specifice domeniului tău. O agenție de marketing care își asumă riscul fără a avea o strategie clară, poate fi mult mai costisitoare pe termen lung.

 

4. Creează un plan de afaceri

 

Toate aceste elemente ne trimit către esența oricărei afaceri: planul de business. Un plan de afaceri solid, revizuit și actualizat periodic, te poate ghida prin provocările pieței și te poate ajuta să identifici oportunități acolo unde alții văd doar obstacole.

 

Concluzie

 

Așadar, într-o piață în care oferta depășește cererea, abordarea strategică și flexibilitatea sunt esențiale. Cu o analiză atentă, partenerii potriviți și un plan de afaceri robust, poți naviga cu succes chiar și prin cele mai dificile ape ale afacerilor.

Dacă ai rezonat cu aceste informații, nu uita că suntem aici pentru tine, iar în cazul în care consideri că ai nevoie de serviciile noastre și îți dorești o potențială colaborare cu echipa Remote Marketing, ne poți contacta, vizita sau programa o întâlnire online. Alege bucuria succesului. 

Îți suntem recunoscători pentru interesul acordat și îți dorim o zi minunată!

 

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Acest site foloseste cookie-uri

Folosim cookie-uri, inclusiv cookie-uri de la părți terțe, pentru a a personaliza conținutul, pentru a oferi experiențe personalizate, în sopuri publicitare sau pentru a oferi funcții de socializare și pentru a analiza traficul de utilizare a site-ului. Apăsând butonul „Acceptați cookie-urile recomandate”, confirmați că sunteți de acord cu utilizarea acestor cookie-uri constând în cookie-uri de preferințe, statistică, marketing. În secțiunea Modifica setarile aveți opțiunea de a selecta tipurile de cookie-uri pe care le permiteți. În orice moment vă puteți retrage consimțământul sau vă puteți modifica preferințele. Informații detaliate despre modul în care utilizăm cookie-urile, inclusiv cum puteți refuza cookie-urile accesați Politica de cookie.

Continuând navigarea pe site, sunteţi de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe detalii, aici | Modifică setările