Ce facem?

Remote Marketing and Software

București, Sector 1, Aleea Privighetorilor 80, etaj 4

De ce noi?

Te înțelegem

Înțelegem nevoile afacerii tale și ale clienților tăi.

Câștigi cotă de piață

Atragem mai mulți clienți profitabili pentru afacerea ta, profitând de fiecare oportunitate.

Zero reclamații

Nicio reclamație în 9 ani de activitate. Ne apreciem clienții și îi tratăm cu respect.

Libertatea de a alege

Poți alege dintr-o gamă completă de servicii cu un raport calitate/preț de nota 10.

Portofoliu complex

De la start-up-uri până la cele mai mari corporații din lume.

+14 ani experiență

Avem experiență de peste 14 ani în marketing și software.

Profitabilitate dovedită

Generăm tranzacții profitabile și urmărim succesul proiectului tău.

Economisești bani

Suntem eficienți și implementăm doar acțiuni rentabile pentru tine.

Disponibilitate

Motivați de succes, suntem aici pentru tine.

Creează-ți website-ul strategic

Bianca Paraschiv
Vezi toate articolele

Știai că ai doar 5 secunde la dispoziție pentru a capta atenția vizitatorilor de pe website-ul tău? Atunci când începi să proiectezi un website, nu trebuie să ai în considerare doar elementele estetice din punct de vedere vizual, dar și experiența utilizatorilor (UX).

Nu este suficient ca un website doar să arate bine, ci trebuie să atingă cu ușurință nevoile vizitatorilor și să îi surprindă. În acest articol vei găsi câteva metode prin care website-ul tău să se dezvolte pe partea de UX.

 

Personalizează experiența pentru grupul tău țintă

Pentru început, este esențial să îți conturezi un grup țintă, pentru ca mai apoi să poți personaliza experiența acestora pe platforma ta. Aici poți avea în vedere:

  • Vârsta
  • Locația
  • Sexul
  • Educația / cariera: studenți, angajați într-un domeniu specific
  • Obiceiuri / stil de viață
  • Experiența în mediul online, etc.

Astfel, poți alege culori, forme și elemente atractive pentru oamenii la care îți dorești să ajungi.

Spre exemplu, dacă ai un salon de înfrumusețare pentru femei, poți folosi culori precum roz, mov, alb, și elemente precum flori sau fluturi.

 

Înțelege comportamentul utilizatorilor de pe platforma ta

Datele obișnuite pe care marketerii le folosesc în analiza conversiilor din Google Analytics sau Mixpanel nu ne explică și de ce utilizatorii se comportă pe platforma noastră într-un anumit fel.

Dacă ai un website și vrei să îți înțelegi mult mai bine audiența, poți folosi platforme precum Hotjar, care îți vor oferi mult mai mult context în materie de comportamentul consumatorului. Hotjar îți pune mai multe instrumente la dispoziție, precum:

 

1. Heatmap

Aceasta este o reprezentare grafică a elementelor de pe website-ul tău care sunt mai mult (roșu – cald) sau mai puțin (albastru – rece) populare. Astfel, poți identifica locurile unde utilizatorii dau click mai des, unde petrec mai mult timp citind sau parcursul cursorului lor.

 

2. Session recordings (sau session replays)

Cu ajutorul acestui instrument vei putea vedea întregul parcurs al utilizatorilor. Datorită acestuia, poți identifica motivele pentru care vizitatorii îți părăsesc website-ul, care sunt bug-urile cu care aceștia se confruntă, cât de repede ajung unde au nevoie și cum reacționează la anumite elemente.

 

3. Surveys

Acum ai ocazia să aflii ce își doresc utilizatorii, direct de la ei. Acest tool te ajută să faci chestionare simple, rapide și ușor de completat, care să nu pară o povară pentru utilizatori. Așa vei știi ce trebuie să îmbunătățești, la ce să renunți și cum să te perfecționezi.

 

4. Incoming feedback

Feedback real de la utilizatori reali. Poți crea o mică fereastră în care utilizatorii să lase feedback și să propună sugestii. Procesul este unul cât se poate de simplu, deci cei care îl completează nu vor pierde mult timp pentru a oferi feedback.

 

Această platformă te va ajuta să empatizezi mult mai mult cu vizitatiorii website-ului tău și să găsești soluții mult mai repede.

 

Cum știi că ai creat o platformă eficientă din punct de vedere UX?

Pune-ți următoarele întrebări:

Comunicarea folosită este adecvată pentru publicul țintă? – adaptează limbajul și designul la oamenii la care vrei să ajungi.

Poate platforma ta să îi motiveze să acționeze? – apelează la cât mai multe call-to-actions și asigură-te că pot acționa fără a întâmpina probleme.

Poate platforma ta să le satisfacă o nevoie? – gândește-te care este motivul pentru care cineva ar intra pe website-ul tău și fă aceste elemente ușor de accesat.

Este navigarea pe platformă cât se poate de ușoară și de rapidă? – păstrează designul simplu și cât mai sugestiv.

 

Concluzie

Ca să ții vizitatorii cât mai mult pe platforma ta, ai nevoie de o abordare strategică atunci când îl proiectezi.

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de UI/UX pentru afacerea ta, nu ezita să ne contactezi.

Noi, Remote Marketing, îți putem face atât direcția strategică, cât și analiza performanței, pentru a-ți crește afacerea.

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Acest site foloseste cookie-uri

Folosim cookie-uri, inclusiv cookie-uri de la părți terțe, pentru a a personaliza conținutul, pentru a oferi experiențe personalizate, în sopuri publicitare sau pentru a oferi funcții de socializare și pentru a analiza traficul de utilizare a site-ului. Apăsând butonul „Acceptați cookie-urile recomandate”, confirmați că sunteți de acord cu utilizarea acestor cookie-uri constând în cookie-uri de preferințe, statistică, marketing. În secțiunea Modifica setarile aveți opțiunea de a selecta tipurile de cookie-uri pe care le permiteți. În orice moment vă puteți retrage consimțământul sau vă puteți modifica preferințele. Informații detaliate despre modul în care utilizăm cookie-urile, inclusiv cum puteți refuza cookie-urile accesați Politica de cookie.

Continuând navigarea pe site, sunteţi de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe detalii, aici | Modifică setările