Proiectat să scaleze dealerii auto și companiile de rent-a-car.
Programează întâlnireMarketing, WEB &
Software
Business, Marketing, WEB & Software
Business, Marketing, WEB & Software
Business, Marketing, WEB
& Software
Echipa Remote, cu departamente specializate în Business, Marketing și Software, a optimizat soluția Auto Concierge pentru a răspunde nevoilor personalizate ale celor mai mari branduri auto și dealerilor de top, cum ar fi BMW Group, Mercedes-Benz/Daimler, Renault Group, Automobile Bavaria Group, Auto Cobalcescu și APAN.
Ecosistemul nostru este proiectat să crească afacerile auto. Acesta contribuie direct la creșterea cotei de piață și la performanțele financiare, minimizând timpul alocat proceselor operaționale și maximizând volumul vânzărilor și viteza de rotație a stocurilor auto, prin acțiuni complexe de marketing, aplicate pe un ecosistem software funcțional ce poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui client.
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Una sau mai multe probleme dintre cele mentionate, pot afecta semnificativ afacerea
Menținerea unui stoc echilibrat, evitând supraîncărcarea cu mașini nevândute.
Digitalizarea proceselor de vânzare și marketing este esențială pentru a rămâne competitivi, dar poate fi o provocare pentru dealerii care nu dispun de resursele sau cunoștințele necesare.
Lipsa vizibilității sau o imagine percepută greșit poate duce la scăderea afacerii.
Procese ineficiente pentru a satisface rapid cerințele clienților și pentru a monitoriza procesul de vânzări.
Atracția de noi clienți poate fi costisitoare mai ales prin canale tradiționale de marketing și publicitate.
Obținerea unui număr mare de lead-uri nu garantează vânzări.
Un volum mic de lead-uri, cauzat în special de lipsa acțiunilor de marketing în raport cu competiția.
Neînțelegerea nevoilor și percepțiilor clienților, poate duce la pierderea vânzărilor.
Fondat în 2014 de Andrei Dragus, un membru cheie al echipei BMW Group, Auto Concierge a început ca o soluție la problemele complexe ale industriei auto. Am plecat pe un drum îndrăzneț cu un obiectiv clar: să remodelăm procesul de achiziție auto din România. Cu peste 50.000 de ore dedicate în programare, marketing și analiza datelor, am construit un ecosistem care abordează nu doar provocările dealerilor, ci și cele ale clienților.
Ecosistemul nostru este proiectat să crească afacerile auto, contribuind direct la creșterea cotei de piață și la performanțele financiare, minimizând timpul alocat proceselor operaționale și maximizând volumul vânzărilor și viteza de rotație a stocurilor auto.