Ce facem?

Remote Marketing and Software

București, Sector 1, Aleea Privighetorilor 80, etaj 4

De ce noi?

Te înțelegem

Înțelegem nevoile afacerii tale și ale clienților tăi.

Câștigi cotă de piață

Atragem mai mulți clienți profitabili pentru afacerea ta, profitând de fiecare oportunitate.

Zero reclamații

Nicio reclamație în 9 ani de activitate. Ne apreciem clienții și îi tratăm cu respect.

Libertatea de a alege

Poți alege dintr-o gamă completă de servicii cu un raport calitate/preț de nota 10.

Portofoliu complex

De la start-up-uri până la cele mai mari corporații din lume.

+14 ani experiență

Avem experiență de peste 14 ani în marketing și software.

Profitabilitate dovedită

Generăm tranzacții profitabile și urmărim succesul proiectului tău.

Economisești bani

Suntem eficienți și implementăm doar acțiuni rentabile pentru tine.

Disponibilitate

Motivați de succes, suntem aici pentru tine.

Remote Rent-a-Car

Inovare și eficiență în managementul închirierilor auto

Programează întâlnire
solutie-platforma-inchirieri-auto

Remote aduce în prim-plan o soluție de software revoluționară pentru industria de Rent-a-Car, RRC, concepută pentru a aborda și rezolva în mod eficient provocările complexe ale companiilor din acest sector. 

Soluția noastră integrată rezultă din experiența provenită din rezolvarea problemelor specifice segmentului de închirieri auto și a feedback-ului valoros primit de la unele dintre cele mai mari companii de Rent-a-Car din România, inclusiv BMW Rent, Auto Revolution și Meridian Rent.

Lansat în 2018, sistemul nostru a fost conceput din start cu o viziune dinamică și adaptabilă, pregătit să gestioneze eficient o flotă de 1.000 de automobile alocate în 12 locații. Dincolo de funcționalitățile esențiale, cum ar fi clasele auto, grupurile, asigurările și structurarea prețurilor, am proiectat sistemul pentru a se integra ușor cu diverse puncte de vânzare, inclusiv brokeri de rent-a-car, platforme de afiliere, website-ul propriu și aplicații mobile.

Validată de lideri din industrie, soluția RRC redefinește managementul închirierilor auto, oferind o platformă robustă, eficientă și adaptabilă, care întărește succesul afacerii dvs. 

Combinația noastră unică de ERP, DMS, CRM, CMS, Website și Mobile App este special gândită pentru a optimiza și automatiza procesul de închiriere, oferind o experiență plăcută și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți. 

Highlights

Our main focus is to

Increase profitability

Funcționalități esențiale

Clase, grupuri și flote configurabile

Personalizați flota în funcție de nevoile afacerii, cu posibilitatea de a organiza vehiculele în clase, grupuri și flote adaptate cererii și specificațiilor de piață.

Flote fantomă pentru situații de urgență

Asigurați-vă că satisfacerea cererii clientului rămâne prioritară, chiar și în caz de indisponibilitate a vehiculelor sau overbooking, prin utilizarea sistemului nostru de flote fantomă pentru replacement cars.

Locații configurabile și surse multiple de închiriere

Extindeți accesibilitatea serviciilor dvs. în diverse locații - fizice, aeroporturi, prin intermediul website-ului, aplicației mobile, brokeri sau programe de afiliere.

Tarife dinamice personalizate

Stabiliți tarife flexibile și competitive bazate pe o multitudine de criterii, cum ar fi data și ora, vârsta conducătorului auto, gradul de ocupare, locațiile de preluare și predare, sursa de închiriere, tipurile de asigurări și garanții, opțiuni pentru șofer adițional, echipamente opționale și nivelul de loialitate al clientului.

Asigurări, garanții și echipamente configurabile

Oferiți clienților dvs. posibilitatea de a personaliza închirierea cu diverse tipuri de asigurări, garanții și echipamente opționale, îmbunătățind astfel experiența utilizatorului și satisfacția acestuia.

Procesoare de plată avansate

Simplificați tranzacțiile financiare și reținerea garanțiilor online cu ajutorul procesoarelor noastre de plată integrate, asigurând un proces de checkout rapid și sigur.

Automatizarea documentației

Generați contracte, procese verbale de predare-primire și facturi automat, economisind timp și reducând posibilitatea de erori manuale.

Integrare cu POS/casa de marcat

Asigurați o gestionare eficientă a plăților și încasărilor prin integrarea directă cu sistemele POS sau casa de marcat.

Planner și Task Manager

Organizați și prioritizați activitățile zilnice cu ajutorul plannerului nostru și al managerului de sarcini, asigurându-vă că nicio rezervare sau sarcină importantă nu este neglijată.

Soluția noastră oferă:

Integrare
Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Remote Rent-a-Car

Optimizăm și automatizăm procesul de închiriere, oferind o experiență placuta și eficientă atât pentru administratori, cât și pentru clienți.

Compatibilitate cu diverse canale de vânzare, inclusiv brokeri de rent-a-car, website-uri și aplicații mobile.

Flexibilitatea de a ajusta prețurile în funcție de canalul de vânzare, oferind prețuri diferite pe brokeri, website și locații fizice.

Optimizează schimbările de vehicule, înnoirea documentelor, incidentele și overbooking-ul.

Contracte și procese verbale cu posibilitatea semnăturii digitale pentru eficiență sporită.

Facturare internă sau cu alte sisteme. Oferă rapoarte de performanță în timp real pentru decizii informate.

Facilitează importul și exportul de informații esențiale pentru activitățile operaționale.

Sistemul ofera rapoarte financiare în timp real.

Gestionează zilnic peste 10.000 de automobile, dovedind robustețea, fiabilitatea și scalabilitatea soluției.

Sistem dinamic, adaptat nevoilor tale

Pentru a naviga prin complexitatea și dinamica proceselor, am dezvoltat soluții de integrare atât prin API, cât și prin XML, facilitând accesul și acuratețea datelor. 

Unul dintre cele mai inovatoare aspecte este capacitatea de a ajusta prețurile dinamic, în funcție de canalul de vânzare, oferind prețuri diferite pentru aceeași clasă de vehicule la brokeri, pe website și în locațiile fizice de închiriere. Această flexibilitate permite companiilor să capitalizeze pe fiecare oportunitate de piață.

Conștienți de complexitatea fluxului logistic, am optimizat gestionarea schimbărilor de vehicule, înnoirea documentelor, gestionarea incidentelor, overbooking-ului și a gradului de ocupare suboptimal. Documentația, inclusiv contractele și procesele verbale de predare-primire, a fost automatizată pentru a permite semnătura digitală, sporind eficiența și reducând timpul de așteptare pentru clienți.

  • solutie-rent-a-car-remote-software solutie-rent-a-car-remote-software
  • sistem-inchirieri-auto-1 sistem-inchirieri-auto-1
  • inchirieri-auto-solutie-software-1 inchirieri-auto-solutie-software-1

Întregul sistem este compatibil cu software-uri de contabilitate și oferă rapoarte de performanță în timp real, permițând managementului să ia decizii informate rapid. Baza de date a fost concepută pentru a simplifica importul și exportul de informații necesare desfășurării activităților operaționale, asigurând un management eficient al resurselor.

Până în prezent, am investit peste 30.000 de ore în arhitectura IT, programare, testare și validare a sistemului. În momentul de față, soluțiile noastre de rent-a-car facilitează gestionarea zilnică a peste 10.000 de automobile, demonstrând capacitatea noastră de a livra soluții viabile, fiabile și scalabile care răspund nevoilor complexe ale industriei de închirieri auto.

  • rapoarte-rezervari-rent rapoarte-rezervari-rent
  • actiuni-contracte actiuni-contracte

Servicii complete

Serviciile noastre sunt concepute să crească afacerile, contribuind direct la creșterea cotei de piață și la performanțele financiare, minimizând timpul alocat proceselor operaționale și maximizând volumul vânzărilor și viteza de rotație a stocurilor auto.

Soluții adaptate nevoilor tale

Soluția Remote Rent-a-Car oferă flexibilitate maximă în opțiunile de achiziție pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor diverse ale clienților noștri. Fie că sunteți în căutarea unei soluții pe termen lung sau aveți nevoie de flexibilitatea unui abonament lunar, avem opțiunea perfectă pentru afacerea dvs.

Alegeți opțiunea care se potrivește cel mai bine strategiei și bugetului dvs. pentru a vă propulsa afacerea spre succes în domeniul închirierilor auto.

Pentru organizațiile care preferă un sistem proprpiu gazduit intern și doresc să beneficieze de soluția noastră Rent-a-Car fără preocupări continue, oferim o licență lifetime. Această opțiune permite acces nelimitat pentru utilizarea software-ului, la un tarif unitar, in functie de configuratie, asigurându-vă că aveți toate funcționalitățile și actualizările de care aveți nevoie pentru a vă gestiona afacerea eficient, fără costuri suplimentare periodice.

Pentru clienții care preferă flexibilitatea și dorința de a ajusta serviciile în funcție de schimbările din dinamica afacerii, oferim opțiunea unui abonament lunar. Aceasta asigură accesul la toate funcționalitățile soluției noastre Rent-a-Car, cu posibilitatea de a upgrada, downgrada sau anula serviciul în orice moment, oferindu-vă control complet și flexibilitate financiară.

Recunoaștem că fiecare afacere este unică, cu nevoi și provocări specifice. De aceea, oferim opțiunea de a dezvolta o soluție personalizată, concepută să îndeplinească exact specificațiile proiectului clientului. Echipa noastră de specialiști, inclusiv arhitecți IT, dezvoltatori full-stack, designeri UI/UX și experți QA, va colabora îndeaproape cu dvs. pentru a crea o soluție optimizată care să răspundă nevoilor unice ale afacerii dvs., asigurându-vă că investiția în tehnologie oferă valoarea maximă.

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Acest site foloseste cookie-uri

Folosim cookie-uri, inclusiv cookie-uri de la părți terțe, pentru a a personaliza conținutul, pentru a oferi experiențe personalizate, în sopuri publicitare sau pentru a oferi funcții de socializare și pentru a analiza traficul de utilizare a site-ului. Apăsând butonul „Acceptați cookie-urile recomandate”, confirmați că sunteți de acord cu utilizarea acestor cookie-uri constând în cookie-uri de preferințe, statistică, marketing. În secțiunea Modifica setarile aveți opțiunea de a selecta tipurile de cookie-uri pe care le permiteți. În orice moment vă puteți retrage consimțământul sau vă puteți modifica preferințele. Informații detaliate despre modul în care utilizăm cookie-urile, inclusiv cum puteți refuza cookie-urile accesați Politica de cookie.

Continuând navigarea pe site, sunteţi de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe detalii, aici | Modifică setările