Funcționalitate
Pentru funcționarea optimă a site-ului și pentru o navigare prietenoasă această opțiune nu poate fi dezactivată.
Pornind de la o idee, am ajuns la un scop în care am crezut cu tărie de la bun început. Cu ajutorul hotărârii și cunoștințelor de specialitate, am reușit să atingem fiecare obiectiv pe care ni l-am propus.
Totul a plecat de la ideea de a înlocui imaginea de Taxi Auto Cobălcescu (departament desființat complet cu ani în urmă) cu imaginea din prezent, aceea de Dealer și Service Autorizat Dacia, Renault, Nissan, BMW și MINI. Iar aceasta este o imagine frumoasă, construită de fiecare client care le trece pragul, în vederea achiziției sau reparației unei mașini.
Fiind cel mai mare complex auto-multi marcă integrat din România (dealer, service și birou de constatări daune), le-am propus o arhitectură de marketing și software eficientă care a fost aprobată imediat.
Our main focus is to
Am început prin digitalizarea și automatizarea proceselor de colectare de date și am construit un site user-friendly, optimizat UX/UI, astfel încât fiecare utilizator din mediul online să ajungă chiar în secțiunea de interes.
De aici are de câștigat atât potențialul client cât și consilierul de vânzări, deoarece scutește foarte mult timp în procesul de informare cu privire la preț, produs, timp de livrare sau programe de finanțare.
Prin formularele dedicate și personalizate de cere ofertă, consultantul de vânzări știe exact ce-și dorește potențialul client. Astfel, în momentul în care este contactat, clientul primește o ofertă personalizată.
Odată cu realizarea design-ului pentru website, am considerat necesară și o schimbare a identității de brand. Ne-am dorit ceva mai prietenos, cu factori clari de diferențiere, pornind de la misiunea, viziunea, valorile de brand și scopul pentru care Auto Cobălcescu activează pe această piață.
După implementarea arhitecturii web, am început să comunicăm noua identitate cu o abordare prietenoasă, cu scopul clar de a satisface clienții care au nevoie de serviciile și produsele Auto Cobălcescu.
Pentru a nu fi copleșitor la nivel de bugete de promovare, am început să obținem maximul de eficiență prin campanii pe Facebook și Instagram.
Optimizarea și strategia SEO a jucat un rol important încă din prima faza a proiectului, urmând să genereze rezultate foarte bune un an mai târziu.
Google Ads (Google Search, Google Display) a fost la început principalul canal de performance, urmat de Facebook Ads. Rezultatele sunt, bineînțeles, confidențiale.
Our main focus is to