Funcționalitate
Pentru funcționarea optimă a site-ului și pentru o navigare prietenoasă această opțiune nu poate fi dezactivată.
Strategia de marketing digital poate fi definită ca un plan ce rezumă obiectivele de marketing ale companiei și modul în care aceste obiective vor fi îndeplinite. Aceasta nu te ajută doar să ajungi la un număr mult mai mare de oameni decât prin marketingul tradițional, ci te ajută să ajungi direct la publicul tău țintă într-un mod rentabil și ușor măsurabil.
Avantajele principale ale marketingului digital sunt:
1. Definește brandul: stabilește punctele de vânzare unice (unique selling proposition - USP), tonul brandului și valorile pe care marca ta le reprezintă.
2. Stabilește publicul țintă: determină publicul țintă, inclusiv datele demografice ale acestora și motivele pentru care utilizatorii pot alege compania ta.
3. Crează obiective S.M.A.R.T: folosește obiectivele SMART atât pe termen lung, cât și pe termen scurt (S – specific; M – măsurabil; A – (de) atins/abordabil; R – relevant; T – încadrat în timp).
4. Alege strategiile digital potrivite: găsește strategia care poate oferi cele mai bune rezultate afacerii tale.
5. Stabilește bugetul de marketing digital: informează-te în legatură cu prețurile de marketing digital pentru a estima un buget realist.
6. Lansează campaniile: asigură-te că informațiile sunt inregistrate corect și pornește campaniile.
7. Urmărește rezultatele: monitorizează performanța strategiei utilizând Google Analytics, Google Search Console și Google Ads.
Peste 80% dintre clienți caută produsele dorite în mediul online. Cu ajutorul unor cuvinte cheie specifice, strategia SEO îți poate asigura o poziție înaltă atunci când utilizatorii caută anumite produse sau servicii pe Google. Compania ta trebuie să apară pe prima pagină de rezultate, deoarece majoritatea utilizatorilor își doresc soluții rapide și nu vor da click pe următoarele pagini din Google. O poziționare înaltă ușurează atât accesul clienților, cât și vizibilitatea brandului tău.
Dacă abia ai început să folosești marketingul digital, trebuie să știi că PPC ajută la „propulsarea” site-ului tău web. PPC este o formă rentabilă de publicitate plătită care se bazează pe un sistem de licitație pentru anumite cuvinte cheie. Campania vă fi declanșată și afișată în partea de sus a rezultatelor căutării atunci când căutarea unui utilizator include cuvintele cheie alese. Abia atunci când un utilizator deschide o reclamă către site-ul tău, vei plăti pentru acel click.
Marketingul prin conținut implică cercetarea, interacțiunea și conectarea cu consumatorii prin conținut, precum videoclipuri, bloguri și infografice. Peste 60% dintre utilizatori preferă companiile care creează conținut, iar această strategie generează cu 54% mai mulți clienți decât marketingul traditional. Strategia de marketing prin conținut are ca scop transmiterea de informații către public, creșterea traficului și generarea de conversii. De asemenea, ajută și la optimizarea conținutului pentru a îmbunătăți vizibilitatea brandului atunci când utilizatorii îl caută pe Google.
Această strategie se concentrează atât pe păstrarea clienților existenți, cât și pe obținerea unor clienți noi, astfel încurajează achizițiile repetate și vizibilitatea brandului. La fel ca marketingul de conținut, marketingul prin e-mail se axează pe furnizarea de informații benefice utilizatorilor. E-mail marketingul are ca și obiectiv crearea relației dintre client și brand și de a comunica în mod direct informații și actualizări clienților.
Aproximativ 3,96 miliarde de oameni folosesc social media în întreaga lume, comparativ cu 2,07 miliarde în 2015. În 2020, o persoana avea în medie 8 conturi de socializare, iar 40% dintre toți utilizatorii de internet din întreaga lume folosesc social media din motive de muncă. Oamenii folosesc rețelele sociale dincolo de conectarea cu prietenii, cum ar fi conectarea cu branduri. Această strategie de marketing se concentrează pe creșterea vizibilității brandului, dar și pe creșterea conversiilor. Campaniile pot fi lansate pe platforme de socializare precum Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest și LinkedIn.
Prin această strategie de marketing compania își poate crește vizibilitatea, veniturile si operațiunile. La fel ca marketingul de conținut si marketingul prin e-mail, este utilizat pentru a crea continut sub forma de videoclipuri pentru clienti. Există mai multe tipuri de videoclipuri pentru marketing: instrucțional, de anunțare, în spatele scenelor sau pentru promovarea evenimentelor.
Marketingul digital este unul dintre cele mai eficiente și mai rapide moduri de a ajunge la clienți noi și de a-i păstra pe cei existenți. În plus, poți utiliza o mare varietate de strategii, de la video marketing la e-mail marketing sau social media marketing.
Succesul strategiilor de marketing digital alese depinde de dezvoltarea si implementarea acestora.
Noi, Remote Marketing, suntem o agentie de marketing digital cu servicii complete care îți poate oferi cele mai de bune servicii de marketing bazate pe rezultate.