Funcționalitate
Pentru funcționarea optimă a site-ului și pentru o navigare prietenoasă această opțiune nu poate fi dezactivată.
Companiile sunt înființate de oameni pentru oameni, iar dacă oamenii nu ar avea nevoi și dorințe, afacerile nu ar mai exista. Totuși, multe companii și mulți antreprenori uită că aceste companii sunt înființate pentru oameni și se gândesc doar la cifre. Nu spun că cifrele nu sunt importante, pentru că sunt, dar cu oamenii ce facem?
De aici rezultă clar că înainte de a vinde ceva, trebuie să știm dacă oamenii au nevoie sau își doresc ceea ce noi vindem.
Aici există și un paradox: oamenii vor oferta perfectă.
Oferta perfectă te face bogat, faimos, atrăgător, fericit, gratuit și fără efort.
Acum că știm ce vor oamenii, știm că nu ar fi rentabil să le dăm tot ce vor.
Desigur, le putem promite, dar nu le vom oferi. Asta este o formă gravă de manipulare folosită tot mai des în marketing, iar noi nu suntem de acord cu această practică.
Oferta perfectă nu poate fi profitabilă pentru nicio companie care o oferă și nu urmărește ceva ascuns – ori să-ți vândă ceva la supra preț mai târziu și să te blocheze într-un contract, ori să-ți vândă datele mai departe, ori să îți influențeze sau chiar să-ți controleze comportamentul pentru a obține beneficii ulterioare.
Cum această ofertă nu prea există, cu excepția „țepelor”, oamenii vor căuta alternativa apropiată de perfecțiune.
1. Marketing-ul este dependent de comportamentul consumatorului, iar pentru a obține rezultate favorabile trebuie să ai capacitatea de a influența un număr mare de oameni.
2. Există o diferență majoră între influență și pubilictate înșelătoare, deși ambele direcții folosesc un tipar similar. Spre deosebire de influență, pubilicitatea înșelătoare prezintă informații scoase din context, date false, cifre exagerate, scenarii puțin probabile și promisiuni atrăgătoare ce nu pot fi sau nu vor fi respectate.
3. Cele mai folosite metode de a influența comportamentul consumatorului atunci când există dorința sau nevoia de achiziție a unui bun sunt următoarele (și deseori sunt combinate):
4. Oamenii nu acceptă niciodată compromisuri, decât dacă sunt forțați să ia o decizie.
5. Creierul nostru folosește filtrarea perceptuală - ignorăm lucrurile de care nu ne pasă sau pe care nu le înțelegem. Astfel, ajungem la prima concluzie importantă: trebuie să rezonăm cu audiența noastră.
6. Marketing nu înseamnă doar promovare. Pentru noi, Remote Marketing, reclamele înseamnă max. 5% din acțiunile de marketing. Marketing-ul a însemnat cândva doar promovare, însă comportamentul consumatorului s-a schimbat la 180 de grade:
7. Marketing înseamnă capacitatea de a convinge pe cineva să cumpere de la tine sau măcar să te treacă pe lista de alternative de luat în calcul. Pentru a ajunge în acest punct, se realizează o serie de acțiuni complexe, iar toate puse cap la cap creează o poveste în care publicul tău se regăsește, rezonează cu brandul tău și în cele din urmă cumpără de la tine. Desigur, vei avea nevoie de implicare, perseverență, răbdare și bani.
8. Marketing-ul nu este un cost. Marketing-ul este una dintre puținele investiții care dacă este făcută corespunzător, îți poate genera un randament (ROI/ROAS) uriaș, în anumite cazuri de peste 1.000%. De asemenea, este și singura investiție la care nu poți renunța. Fără marketing, nu poți vinde.
9. Paradoxal – Cu un marketing bun poți vinde fără să ai un produs finit, fără angajați, fără birouri, însă fără marketing nu poți vinde nici cel mai bun produs din lume.
De ce? Pentru că marketing înseamnă cunoașterea potențialului client, stabilirea prețului adecvat, stabilirea specificațiilor de produs, comunicarea prețului și a produsului pe piață (piața poate fi formată chiar și din prietenii și familia ta, tot piață e), promovarea produsului pe piață cu scopul de a atrage potențiali clienți plătitori. Da, asta înseamnă marketing pe scurt.
Rezultatele companiilor în urma acțiunilor de marketing ar trebui să fie vizibile, măsurabile, interpretabile și gata de îmbunătățit în orice moment. Rezultatele bune apar atunci când se aplică o strategie clară de marketing, iar bugetul irosit pe acțiuni care nu sunt rentabile este realocat într-un mod mai eficient.
Dacă ai rezonat cu aceste informații, nu uita că suntem aici pentru tine, iar în cazul în care consideri că ai nevoie de serviciile noastre și îți dorești o potențială colaborare cu echipa Remote Marketing, ne poți ne poți contacta, vizita sau programa o întâlnire online.
Îți suntem recunoscători pentru interesul acordat și îți dorim o zi minunată!
Cu drag, Echipa Remote Marketing